Klant- en servicegericht werken (teamtraining) (NLLD subsidie)

In deze training leert u hoe u klantgerichtheid kunt versterken, om te gaan met lastig klantengedrag en hoe u het beste vervolgopdrachten kunt genereren. Tevens leert u zich bewust te worden van de verschillende rollen die u heeft en inzicht te krijgen in uw eigen invloed op klanttevredenheid/opdrachten.

Na deze training zal het team door eigen handelen en gemaakte afspraken klantgerichter handelen en daardoor het rendement van het bedrijf verhogen.

  • Maatwerk
  • In overleg
  • Maximaal 12 deelnemers
  • Certificaat van deelname

Voor wie is deze training?

De training is bedoeld voor alle medewerkers binnen de organisatie die betrokken zijn bij de klant.

In de training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Inzicht in je eigen rol en invloed op klanttevredenheid.
  • Plezier, vertrouwen en betrokkenheid t.a.v. het bedrijf.
  • Wat straal je uit naar de klant als team, waar sta je voor?
  • Eigen kwaliteiten en die van collega’s.
  • De eerste indruk.
  • Do’s en don’ts bij klanten om klantgerichtheid en klantenbinding te vergroten.
  • Het omgaan met lastig klantengedrag.
  • Invloed op het vergroten van de omzet en de markt.
  • Teamafspraken.

Vanuit de medewerker wordt gekeken naar het bedrijf, de collega’s, de klant en de markt en de invloed op klanttevredenheid.

Bijzonderheden

Voorafgaand aan de training bespreekt de trainer in een persoonlijk gesprek de exacte inhoud.

Contact

Wilt u meer informatie ontvangen of heeft u een vraag? Onze trainingsexperts helpen u graag!

Subsidies

Het OOM biedt diverse subsidies aan voor bedrijven, deelnemers en medewerkers

Waarom kiezen voor Aeres Tech?