Monteur als Ambassadeur
Schrijf je direct in
In deze training staat de klantgerichtheid van de servicemonteur centraal. De servicemonteur is vaak het eerste aanspreekpunt en daarom beeldbepalend voor het bedrijf, hij vormt een belangrijke schakel tussen de klant en het bedrijf. Door een professionele houding en door de klant actief te betrekken bij de werkzaamheden, kan de monteur de tevredenheid van de klant positief beïnvloeden.
- €475,- Incl. DISC
- 1 dag
- Maximaal 10 deelnemers
- Certificaat van deelname
Voor wie is deze training?
Wat ga je leren tijdens deze training?
In deze training doorlopen we het proces van het klantencontact van begin tot het eind. Ook reiken we vaardigheden aan om een goede eerste indruk te maken, het probleem te inventariseren, en de klus goed op te leveren. We gaan in op lastige situaties met klanten en het opvangen van bezwaren en klachten.
Het uitgangspunt
Het uitgangspunt is een persoonlijke analyse van eigen voorkeur in communicatie-en gedragspatronen. De terugkoppeling van de analyse vindt plaats door middel van een persoonlijk (online)gesprek van 45 minuten.
Welke onderwerpen worden behandeld?
- Trots op het bedrijf en je prestaties
- Commerciële bril
- De eerste indruk
- Klantentypen en klantbenadering
- Effectief vragen stellen en actief luisteren
- Boodschap overbrengen/ uitleg geven
- Argumenteren
- Bezwaren / klachten
Het dagelijks werk van de medewerker staat tijdens de training centraal.
Praktijksituaties worden besproken en geoefend. Er is veel interactie tussen deelnemers en trainer.



