Servicemonteur training

Training (service) monteur voor AGRI & TECH

In deze training leert u hoe u klantgerichtheid kunt versterken, om te gaan met lastig klantengedrag en hoe u het beste signalen van klanten kunt herkennen en de juiste plaats kunt geven. Tevens leert u zich bewust te worden van de verschillende rollen die u heeft en inzicht te krijgen in uw eigen invloed op heteffect.

  • Nog niet bekend
  • 2 dagen
  • Maximaal 10 deelnemers
  • Certificaat van deelname

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor alle medewerkers en is gericht op het effectief omgaan en communiceren met collega’s en klanten.

Wat ga je leren tijdens deze training?

Vanuit de medewerker wordt gekeken naar het bedrijf, de collega’s, de klant en de markt en daarbij niet alleen de invloed van jou gedrag en handelen op klanttevredenheid, maar ook op het financiële resultaat en niet te vergeten de invloed op je collega’s waar jij tenslotte ook deel van uitmaakt. Na deze training zal jij als deelnemer van het team door eigen handelen en gemaakte afspraken effectiever kunnen handelen en daardoor het rendement van het bedrijf verhogen.

In deze praktijkgerichte en interactieve training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Inzicht in je eigen rol en invloed op klanttevredenheid.
  • Inzicht in je eigen rol en invloed op collega’s
  • Inzicht in je eigen rol en invloed op het resultaat en het (financiële) rendement
  • Inzicht in de opbouw van kostprijs, uurprijs en opbouw factuur
  • Plezier, vertrouwen en betrokkenheid t.a.v. het bedrijf.
  • Wat straal je uit naar de klant, waar sta je voor en hoe bepalend is de eerste indruk?
  • Eigen kwaliteiten en die van collega’s.
  • Do’s en don’ts bij klanten om klantgerichtheid en klantenbinding te vergroten.
  • Het omgaan met lastig klantengedrag.
  • Het omgaan met signalen van collega’s en klanten
  • Teamafspraken.

Maatwerk mogelijk!

In overleg is het ook mogelijk, afhankelijk van het aantal deelnemers, deze training op uw locatie voor uw “team” aan te bieden. De inhoud, tijdsduur en prijs kunnen wij dan op uw wensen afstemmen en opnieuw aanbieden. Kiest u voor deze optie, dan verzoek ik om contact op te nemen om dit te bespreken.

Toelatingseisen en vooropleiding

Er is voor deze training geen speciale voorkennis nodig, alleen open staan om er samen het beste van te maken.

Contact

Wil je meer informatie?

Neem dan via onderstaande knop contact op!

Subsidies

Het OOM biedt diverse subsidies aan voor bedrijven, deelnemers en medewerkers

Waarom kiezen voor Aeres Tech?